close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

על פרשת השבוע הקרובה?

מערכת שורשטו כסליו, תשעה07/12/2014

איך תקדמו מכירות עם ניוזלטר?

תגיות:
ניוזלטר הוא עיתון אלקטרוני שמיועד למתעניינים במוצרי החברה או חברים של ארגון מסוים וכן ללקוחות קבועים של חברה. מאמר זה יעזור לכם להבין מה מגזין אינטרנטי זה כולל ומדוע הוא כה אטרקטיבי.

העבר וההווה- המהפכה
הרבה דברים השתנו בעשור האחרון. אנשים רבים בישראל התחברו לאינטרנט. אנשים רבים פתחו עסקים אונליין ורוב האנשים משתמשים בדואר האלקטרוני, תוכנות מסרים שונות, קופונים ומבצעים שונים שקיבלו באמצעות הניוזלטר של חברות בהן הם רשומים ומקבלים עדכונים שונים באמצעות הפלאפון, ניוזלטרים ואמצעים אחרים. אחת מההמצאות היעילות ואלו שמאגדות חומרים שונים, אם מדובר על עדכונים, כתבות, מבצעים ועוד מדי תקופה קבועה הוא הניוזלטר.

ניוזלטר- כרטיס ביקור
הפרשנות המילולית של ניוזלטר היא עיתון חדשותי או סוג של מגזין מקוון. המטרות של מגזין הן רבות והוא משמש ככלי שיווקי רב עוצמה. נהוג לפרסם את המגזין האלקטרוני אחת לשבועיים או אחת לחודש. יש ניוזלטרים רבים שעיקרם הוא פרסומים בתחום ספציפישמעניין את קהל היעד שבחרו למסור את הפרטים על מנת לקבל את העיתון המקוון. מגזין אינטרנטי זה מכיל בדרך כלל כתבות, עדכונים מרחבי העולם אודות אותו תחום, מבצעים שונים ללקוחות החברה או ללקוחות שיקנו מוצר מסוים של החברה ועוד. פעמים רבות מוסדות דת, חינוך, מדע וחברות שונות בוחרים לפרסם ניוזלטר לקהל החברים שלהם וזאת על מנת לתת להם אינפורמציה עדכנית אודות תחום מסוים. בשנים האחרונות ניתן לראות גם בתי כנסת רבים שמפרסמים ניוזלטרים וזאת על מנת לעדכן את המתפללים הקבועים שלהם בכל הקשור אל אירועים שונים בבית הכנסת, זמני תפילה ועוד. בנוסף, פעמים רבות יש פרשנות של פרשת השבוע הקרובה ופרסומים של הנערים שעולים לתורה, זוגות שהתחתנו ועוד.

מכירות מוצלחות על ידי ניוזלטר
אחד מהכלים היעילים מאוד לשיווק ומכירות הוא הניוזלטר. הנטייה היא בדרך כלל לפרסם במגזין דיגיטלי זה מוצרים אטרקטיביים שהחברה אמורה להשיק לשוק הצרכנים הישראלי ומבצעים שונים רק ללקוחות הקבועים של החברה. חשוב מאוד לפנות אל מומחים על מנת שיכתבו ניוזלטר מקצועי שיעזור לחברה להשיג את המטרות הבאות:

מיתוג- חברה שמציעה ניוזלטר עשיר לחברים הקבועים שלה היא חברה שתצליח למתג את עצמה בתור חברה מעודכנת שבוחרת להביא בפני לקוחותיה את העדכונים החשובים ביותר לגבי אותו תחום של הניוזלטר. בשורה התחתונה ניתן לומר שניוזלטר עוזר בצורה משמעותית במיתוגה של החברה.
מקצועיות- החברה יכולה לשקף את הרמה המקצועית שלה באותו תחום בו היא עוסקת באמצעות כתבות ברמה גבוהה במגזין האלקטרוני.
שימור- ניוזלטר הוא חובה בקרב כל חברה שמעוניין לשמר את הלקוחות הקיימים שלה.
מכירות- ניוזלטר עם מבצעים שונים יכול להעלות את רף המכירות של החברה.
 
לסיכום, ניוזלטר שכתוב בצורה תמציתית וממוקדת, שמעוצב בצורה מרשימה עם תמונות וכותרות מושכות, שיש בו פנייה אישית, אפשרות נוחה ומהירה ליצירת קשר ומבצעים שונים, הוא אותו מגזין אלקטרוני שיפרסם את החברה או הארגון שלכם ויעזור לכם להגדיל את המכירות של החברה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה